Suggereren

Ik heb een suggestie voor de webshop. Is daar ruimte voor bij jullie?

  • Wat leuk dat je met ons mee denkt! Als je een idee hebt of een opmerking waardoor wij de webshop, ons aanbod of onze service kunnen verbeteren dan is dat hartstikke welkom en het wordt zeer op prijs gesteld. Neem dan contact met ons op via het contactformulier, de mail of facebook waarin je jouw idee verteld. 

Opmerken

Ik heb een opmerking of klacht, wat moet ik daarmee doen?

  • Als je een opmerking of klacht hebt over de geleverde service, (beschadigde) producten of iets dergelijks neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of mail  of facebook. Daarna kunnen we dit samen proberen op te oplossen. Als producten beschadigd zijn geleverd, stuur dan alstublieft ook een foto mee van de beschadigde producten. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Winkelwagen
De waardering van postzegelerop.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.0/10 gebaseerd op 6 reviews.